Thursday, December 17, 2009

Ketika Cinta Bertasbih - Melly Goeslaw feat Amee

Bertuturlah cinta mengucap satu nama
Seindah goresan sabda-Mu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih mengutus hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu

[*]
Bisikkan doaku dalam butiran tasbih
Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit

[**]
Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta

Back to [*][**]

Cinta...

Back to [**]

Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta
Ketika cinta bertasbih

bisik-bisik:aku suka lagu ni..skrg tgh hits kat radio...xsilap aku dr filem kot...tahla..dh kuar atau x..yg penting aku suka lagu ni..hahahahha..layan

3 comments:

  1. memang sedap lagu ni.

    By the way, saya nak syer idea awk kat bawah ni.

    Sebagai pembuka kata saya adalah agen takaful di Prudential BSN Takaful cawangan Seberang Jaya, Penang.
    Tujuan saya menulis email ini ialah untuk memperkenalkan tentang Perlindungan Takaful Keluarga.

    Idea asasnya ialah : 1. Lindungi Pendapatan
    2. Mencipta Peruntukan Perubatan
    3. Simpanan atau Pelaburan

    Penerangan lanjut boleh rujuk di : https://www.prubsn.com.my/accounts/prubsn/

    YM saya : nazrikda2005

    Terima kasih

    Mohamad Nazri Bin Shafie
    Prudential BSN Takaful
    019 592 6319

    ReplyDelete
  2. suka new luk blog irah!!!
    cantekk!!! ;)

    ReplyDelete
  3. hehehhe..thank u...tu pn cekgu yg tlg ajar kan..i like..1 bnda yg baru di pelajari

    ReplyDelete