Saturday, December 12, 2009

A.i.D.y.S.c.A.f.E Lagi!!!

hari ini pada jam 9 mlm kak milah dh wat tempahan untuk mkn dkt aidys cafe..tmpt yg kami dh pi..exctualy kali ni mak aku wat open table untuk adik bradik blah mak aku..kira penghargaan kerana suma org bertungkus-lumus menjalankan kerja pada majlis kenduri abg aku...so b4 tempah kak aku dh tanya suma org menu yg hndk di mkn..

seperti yang dijanjikan kul 8.30 mlm suma bkumpul dkt umah aku...sbb suma xtau lagi tmpt mkn ni dkt mana..yg pnah pi situ family aku ja..so seperti yg dijanjikan suma bkumpul dkt umah aku..kami btolak trus ke kedai tu..menu pilihan semestinya aku rekemenkan chicken chop black pepper..suma ada 24 org..family pakteh,pakcik,maksu,mak ndak,pak lang n family aku..
menu pd mlm tu :
1) chicken chop black pepper =14
2) fish n chip = 4
3) sizzling grill chicken = 1
4) black pepper stick = 1
5) nasi goreng nenek = 2
6) nasi putih 2+ikan siakap stim 1 ekor +telur dadar =untuk 2 org mkn
7) air fresh oren 2 jag,epal asam 3 jag n ais kosong 2 jag = 7 jag

bnyk kan..kalo ikut tu pn xpenuh lagi...sbb family mak tam xdak..ada kat sg buloh selangor..kalo nk tggu nnti lmbat plak..so buat ja mana yg ada dulu...n itu pn xtmasuk family kak n abg aku yg kl..kalo gabung suma maunya dkt 50 org jgk...hehehheheh..ajak skali la org kmpg sama..hahahhah..gila pa kan..so blehla layan pic kat bwh..


masa ni suma org pakat tggu mkn...lapar dah suma org..sabar ya...



menu utama chicken chop black pepper



ikan siakap stim +delur dadar+nasi putih..menu pakcik n pakteh aku..



time ni suma pakat lapar ja tgk menu pakcik n pakteh yg dh sampai dulu...hehehhee..sabar tau..


pengantin baru..(baru ka)...hehhehhe..kak syikin n abg aku..sekali gus meraikan pengantin pd mlm tu..



my family..me,kak milah,mak, kak syikin n abg..yg kecik tu si tirah..adik aku ja xdak..dia keja kat shah alam..sory ya..next time..br ajak k..hehhhehe



wajah kekenyangan



mkn jgn x mkn...



yg ni meja hujung skali..family pak lang n mak ndak



ramai x..dr depan sampai hujung..


sampai licin..hehhehhe...



ok x bilnya...menu untuk 24 org mkn...bg aku okla(sbb bkn aku yg bayar...hehhehhe)

itu ja yang sempat di ambil..suma pn dh lapar...so mkn trus ja..heheheh..itu pn kira lmbt jgkla..last skali menu yg sampai fish n chip..itu kira dah tempah..kalo xtempah aku xtaula..maybe lagi lmbt la sampai mknan tu..

bisik-bisik: terima kasih yang x terhingga kpd suma yg sudi dtg pd mlm tu...hehehehehe..next time boleh lagi ya...so pasni sapa plak yg nak open table..sekali sekala blehla ....kalo slalu tokei balak pn bleh bankrup kan...hahahhaha..x lupa jgk kpd mak...thank ya mak..mlm ni mak belanja..semoga mak selalu hepi..n panjg umur n dimurahkan rezeki...amin..(tiba2 plak)...hehehehe..

No comments:

Post a Comment