Tuesday, December 8, 2009

Kenduri Kahwin Abg Part 3 n the final...

yang ni plak masa sehari lepas kenduri..paling sayang sbb suma family x dpt bergambar sekali ngan pengantin pada hari kenduri..mcm yang aku ckpla..pelamin kat umah...suma masing2 bz kat tmpt kenduri..so..nk wat cmna,..esok tu b4 abang n kak aku balik ke kl..kami semua pakat amik gambar bsama pengantin..nasib baikla baju nikah abang n kak aku wat sendiri..so ok jgkla..xkan nak pakai baju smlm kan..msti peluh kan..1 harinya pakai..so bergambar ngan jeans ja..n simple ja..ada jgk kenangan kan..jadila drp xdak kan..

pelamin yg simple n cute..heheheeh



family aku..abg,kak milah,adik dan, aku,kak syikin..depan skali mak n tok..




family abg zaid..bersama anak,menantu n cucu..



family kak zainah


family kak ida..wakil dr anak2..sbb kak aku pi mekah mengerjakan haji..dr kiri khairul,dilah n mie..



pic beramai2..kira ni la my big family..


pic mak long,mak ngah, mak lang n anak menakan...hahahaha...

bisik-bisik: akhirnya selesai sudah semuanya..amin n alhamdulillah...selamat pengantin baru buat abang aku..kpd kak syikin..welcome to my family...jgn malu2 n segan2 tau..semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat...n mak cepat2 dpt cucu sulong...hahahaha....

No comments:

Post a Comment