Wednesday, December 30, 2009

Cuti-Cuti Ke Cameron Highland - Part 3

sambung cita lagi..
lepas kami ke kilang boh..kami turun balik terus ke brincang..nak ke taman strawberi plak dan ke tempat orang jual sayur..otw tu singgah mkn tengahari dulu..xsilap dekat pekan tanah rata kot..alhmdulillah bnyk jgkla gerai2 orang melayu..

aku n kak milah dekat parking keta..belakang tu xtahu la bukit atau gunung pa..heheheh

taman agro al-mashoor..tempat tamanan strawberi..
yg ni betul2 dr orang melayu..

wah..buah strawberi tu..heheheh

antara pokok kaktus yg dijual di situ..

buah strawberi ngan pa tah..aku pn xtau..tgk sedapkan..tp aku xmkn..

saja try nk mkn..tgk cm sedap ja..last muntah balik..hahahahha..
aku mmg seorg yang pelik

pakcik n sepupu aku..ct..makan cm xda apa pn..

my family..kak milah,mak,aku n athirah..

No comments:

Post a Comment