Sunday, October 25, 2009

MaKaN mALaM DeKaT sPeCiAL cHiCkEn ChOp!!!

mlm td..dlm pkul 9 aku ngan mak pi mkn kat area bagan ajam..sebenarnya dr ptg td mak aku dh plan nk mkn kat situ mlm ni..kebetulan plk ptg td pas asar aku n mak pi bandar sunway,mak nk cr barang untuk abg aku..so ingat nk ajak mak mkn kfc..pastu mak ckp mlm ni nak pi mkn kat bagan ajam..so untuk lapik perut ja..aku trus ke tesco n beli waffer..heheheh..sbb nnti nk mkn lg mlm ni..b4 tu aku call tanya kak n adik aku..so bgtau yg mlm ni nk mkn kat luar..kak n adik aku kuar plak..so bgtau siap2 takut nnti depa lmbat balik..so kak aku dh cmfirm nk ikut..adik aku plak..dia kata mls..n abg aku keja mlm..

mlm ni plak hujan..mula2 rs cm mls ja nk kuar mkn..tp kesian plak mak..mak ajak jugak mkn..ingat nk try kedai baru..kat area bagam ajam..dekat ngan kedai yg kami mkn b4 ni ms celebrated besday mak..last yg kuar aku n mak ja..kak aku plak last minit xjd nk ikut...xsilap nama kedai tu "special chicken chop"..kalo aku silap..sory ya..aku pn xperasan sgt..sbb hujan td..situ cmfirmla western food..nama kedai pn dh chicken chop..

so mak aku try chicken chop..n aku plak try sizzling chicken chop..org mmg ramai kat kedai tu..n paling best kedai tu mmg cantik n hiasan kedai tu pn menarik..


chicken chop rm 8.00

sizzling chicken chop rm 9.00

kalo nk ikutkan aku lebih suka lg masakan yg kat kedai "adys western food"..berbanding ngan kedai ni..sbb masakan dia mmg lg sedapla..sorry ni citarasa aku..n mak aku pn ckp mcm tu jgk..harga mmg sama la..n tgk ayam dia mmg kecik sket berbanding kedai 1 lg..sos dia pn bg aku biasa saja..n kuah sizzling yg aku mkn terasa pahit sket..sory..n aku paling x suka bila hidang pakai pinggan bunga2 xpn jnis ada corak..tgk cm serabut ja nk mkn..kalo bleh biarla pinggan tu kosong..baik xda apa2 corak..simple ja...nnti br nmpak makanan yg dihidangkan..sorryla tokei kedai..ini apa yg aku rs ja..itu dr segi masakan..kalo dr segi hiasan kedai mmg aku x nafikan kedai ni lg cntik drp kedai yg aku mkn dulu..lampu yg banyak n menarik..

xpala..lgpn aku ngan mak mmg nak try mkn kat situ..sbb tgk cm menarik ja..bila dh mkn br kita tahu kan..so pasni paham2 la no..heheheeh..

klah aku pn dh ngantuk ni..esok nk keja plak..mata pn dh kecik ja..nk tdo dh..ZZZzzzzzZZZZZ.bye..jumpa di lain n3 ya..tata..titi..tutu..zzzZZZZzzzZZZ..gudnite suma..

bisik-bisik: minggu ni ja aku nk kuar pn..sbb minggu dpn hari rabu stdnt dh mula exam..so apa lagi sabtu ahad keja la..sampaila ptghan bln 11..cr duit lebih..hehhehehe..kesian mak..dah xleh jln2..nnti mak ajak dan la..dia kn skrg dh jd suri rumah..hahahahaha...

No comments:

Post a Comment