Thursday, October 8, 2009

HePi BeSdAy MaK yG kE- 56 TaHuN!!!

semalam 7 oktober adalah besday mak aku..yg ke 56 thn..hepi besday mak..so aku dh tempah cup cakes untuk mak..n hadiah aku untuk mak..aku belikan sepasang kasut..alhmdulillah mak suka sgt kek n kasut tu..


cup cakes untuk mak




hadiah aku bg kat mak

meh aku cita sket profil mak aku:
- seorang yang baik hati,cantik, garang
- if kalo mak marah salah sorg drpd kami..mak x akan marah sorg saja..tp kesemua akan kn marah skali..kalo zaman kanak-kanak suma kami akan kn rotan.hehehh..tp dh besar ni kn marah or belitiar ja la..xkan dh besar pn kn rotan lg..heheeheh..
- suka masak (dulu mak slalu masuk pertandingan masak..n slalu dpt no 1..) n slalu jgk amik tempahan masak dr kawan2..tp skrg aku dh x bg..kesian..bknnya xda duit..tp dh hobi mcm tu..if kalo mak amik tempahan, sure la kn bngn awal,n nnti selesai tgk letih ja..pastu dlm kuantiti yg bnyk plak.
- pandai menjahit xspecially sulam (dulu wat kat saprah atau alas2 sofa tp skrg dh advance wat sulam kat tudung..hehehe
- suka bercucuk tanam dan suka bunga
- kalo raya suka sgt bunga n karpet..
- mak slalu x pnah kedekut..kdg2 mak xmau duit kami berikan kat mak..silap2 haribulan kami plak yang mintak duit kat mak..(hehhheh..sayang mak) sbb tu aku slalu akan beli apa2 untuk mak..wlpn bnda2 tu x cukup untuk membalas jasa mak yang membersarkan kami..
-mcm2la..kalo nk cita x cukup space ni..hehheeheh



inilah mak aku..hajah che jam bt hj yahaya

ni plak ucapan untuk mak:
- hepi besday mak..semoga mak dipanjangkan umur untuk slalu bersama anak-anak mak..dimurahkan rezeki dan mak hepi selalu(wlpn kdang2 ah tau mak sedih n pk mcm2 masalah)
- tima kasih jgk kerana mak sudi,sabar,bertahan dengan kerenah smua anak-anak mak sehingga kini
- mak adalah mak dan walit yang terbaik di dalam dunia ni..selama 19 thn walit meninggal,mak lah pegganti walit yang membesarkan kami ber4 tanpa kenal erti letih,penat,mengeluh..thanks mak...kami suma sayang mak..(wa....tiba2 sedih teringatkan walit)
-semoga mak x jemu untuk bersama kami,mendidik kami,memberi tnjk ajar,membetulkan kesilapan kami..
- insyaAllah mak,ah,abg,kak milah ngan dan berjanji akan sentiasa buat mak hepi..(mak jgnla pk sgt bnda2 yg x patut) wlpn bnda 2 mak kn pk..
- semoga kita 1 family akan trus berkekalan n hepi selalu..sentiasa menghadapi apa jua rintangan(xlama lagi mak mesti suka sbb nak + ahli keluarga yg baru..)heheheheh..

bisik-bisik: ah sayang mak sampai bila2..muahhhhhhhhhhh..kami suma sentiasa bersama dgn mak..

3 comments:

  1. waaa... ni klo mak irah leh bukak tgk entry irah ni.. betambah2 sonok la dia eh.. eheheh... so sweett.. =)

    ReplyDelete
  2. 2la..mesti mak suka..harap2 mak suka la..itu ja pn yg bleh buat n bagi mak suka..

    ReplyDelete
  3. huih! cnfrm ska la.. bkn stakat ingt b'day dia, siap buat surprise lg.. =)

    ReplyDelete