Wednesday, October 14, 2009

Kenapa hari ni cam TeNsiOn + PeNiNg + NaK MaRah + GeRaM + McM2 La ???

huhuhuhu..hari mai keja mula wat keja..pastu cm rasa cm x best ja..ya la..mula buka pc trus aku edit peta lokasi untuk kad abg aku..last minit punya hal..smlm..meetg lagi..so tempat dh berubah,,nasib baik la kad pn x cetak lagi..dh la aku ni pn xla terror sgt nak mengedit2 ni..so dh benda x jd..mula la nk marah + tension + geram..

mula wat ala2 cincai ja..pastu email suma tanya ok ka x..last kak aku bgtau balik..1 pn x paham???ces...lg hampeh..buat punya buat..itu yg dia bgtau..n risau jgk bakal kak ipar aku pn xpaham nnti..n nnti pn dia nak xplain kat org kedai..so apalagi buat semula..

tgh buat..ada plak geng usmb mai nak set printer kat pc aku..huhuhuhu..paham2 je lah..pc aku dah kat 2 minggu lebih x bleh print direct..tp nasib baikla bleh trus ke mesin photostat..kalo x..fuh???bertambah2.....lagi la..hangin 1 badan ni..bayangkan lah..stdnt hari2 mai nak wat surat...itu ini..pastu surat lain2 la..

pelan2..akhirnya b4 lunch time..aku dh siap..pastu send trus email..masa aku kuar lunch..kak aku plak call..dia ckp masih compius ngan akunya peta tu..macam2 la..fuh...bising2 plak..ingat aku no arkitek ka..dh itu ja yg aku mampu buat..asal org tu paham dh la..nnti dia editla balik elok2..hahhhhhhhhhhhhh..

harap2 itu lah finalnya...n suma ok la..mak aku pn dh bising kad xsiap lagi..huhuhuhu..aku x paham + pening + blur sat + tension..???? bleh mcm tu...aku pn xtau dh nk kata pa..so chow..bg yang paham..paham la..yg x paham pn buat2 la paham..x pn abaikan ja..

No comments:

Post a Comment