Wednesday, March 9, 2011

Family Day Student FKK

Tarikh : 05 Mac 2011 / Sabtu
Tempat : Belakang Hotel Park Royal,Batu Feringghi, Penang
Masa : 9.00 pagi - 6.00 petang

knapa FKK kan...aku bahagian HEA...heheh..aku tetamu jemputan la...ish..xlah..kyah ajak aku join family day fkk...sbb staf sket ja org...xsilap 23 org staf ja..family day student + staff fkk...aku nek keta ngan kyah,rizal n syafikah...maz ngan kak dia, anak menakan n mak dia...kami p trus..

bas uitm yg bawa student xsilap dlm 5 bas kot..nk djadikan cerita...mcm2 jadi...dr mula nk p sampai abih la..dr mula...kyah mai umah amik aku..pastu kami p uitm amik maz kat situ...minyak keta ada lg 1 bar...last rizal kata buh kat sana la..dh sampai area batu feringgi lampu minyak dh naik...huhuhuu...bayangkan jln bukit2 plak tu..last trus kan lagi..tgk ada petronas..hampeh btoi...stesen minyak xsiap lagi..pstu nmpk signboard caltex...ok la..p lagi...last tgk tgh dok repair plak..gila kan..lampu minyak mmg dok naik la..last berenti tanya pak cik yg kat situ..adala orang jual minyak dlm botol..bayangkan 1.5 liter botol air mineral tu kalo stgh botol harga minyak rm3.00 ja..last rizal beli utk rm10.00 ja..sementara nk turun balik p cr stesen minyak...huhuhu..

apalagi bawak keta laju la kan...aku yg dok belakang ni...dh xtahan..mintak dkt kyah plastik...huhuhu...apalagi muntah la..eh...dh lama tau xmuntah2 cmni..br aku tau..org yg dok belakang mmg xsama ngan dok depan..slalu aku kan yg bawak keta...heheh..mn nk rasa kan..dh isi suma..p cr tempat student berkumpul..

okla..pasang khemah suma..selipar aku putus..huhuhu..aku ngan kyah xmandi pn..maz kul 2 dia dh balik..mak dia ajak p umah kak dia kat area pulau...aku,kyah,rizal tggu g..sbb pikah dok seronok mandi..mcm2 la xtvt student...kami xjoin pn...tp yg lecehnya pantai situ banyak obor2..ramai jgk student kn obor2...pastu dgr suara pikah menangis..apa lagi dh kn obor2...bayangkan student perempuan kn pn menangis..ni kan bdk2 kn...student bgtau suh bubuh air gas dkt tmpt yg kena tu..kebetulan student dpt hadiah hamper...so student bagi..bubuh la sket..

aku ngan rizal kemas khemas n barang2...kyah bawak pikah p cr air coke...dh abih kemas jmpa kyah kat masjid..kyah bgtau ada brother kat kedai mkn tu buh cuka makan kat tmpt yg kena..kira cuka makan lagi okla drp air gas..so pasni dh tahula kalo nk main air,atau mandi pantai spare lah air gas banyak2...ok jgk..bleh minum..drp nk bawak cuka makan tu cm xlogik sgt kan...hehehe..pastu trus balik umah..sampai dkt pkul 6 dh...


student bakar ayam & hot dog..

bisik-bisik: thank u na warga fkk(kyah) sudi jgk ajak cik blog join sama..wlpn xdak kena mengena..hehehe..bila kita nk p mancing plak..lama xmancing ni :P

No comments:

Post a Comment