Wednesday, March 16, 2011

BERHATI-HATI DI JALAN RAYA

smlm aku p airport penang amik mak ndak n sepupu balik dr rombongan ke sarawak..jalan mmg jem la belah nk balik ke seberang perai..xpala..nk buat mcmana lagi kan..redah ja..pastu aku kuar exit seberang jaya sbb nk amik tol bke antar mak ndak n sepupu balik umah tok aku..pastu kat roundabout seberang jaya adalah satu keta ni PEQ 58?? suka hati dia ja nk masuk simpang pastu xreti nk bg signel..apahal kan..aku hon lah keta tu..


n xsangka plak dia ikut jalan aku..so dia dh kat belakang keta..follow bukan main rapat lagi tu...nk balas dendam la kot..aku wat xtau ja..nmpk la kat cermin belakang "pemandu berhemah" tu adalah LELAKI ok..dh tol..aku guna smartag...si pemandu berhemah tu bayar tunai...ingat dh okla..aku pn mmg wat xheran ja..keta pn xbanyak..aku tgk bkn main si pemandu berhemah tu follow aku mmg rapat gila ah..dlm hati..wah mamat ni main kasar nmpk..aku potong keta..dia pn sama naik..aku masuk line kiri dia pn ikut sama..aku slow dia pn slow jgk..last skali dia dh penat kot dia potong aku n trus blah...apa lagi aku ***ligan dia balik la..hehehe..last kami berjumpa dekat traffic light exit maktab tunku bainun...aku ke kiri..dia amik kanan...
awatla yg dia xpuas hati ngan aku kan..masalahnya dia tu bawak keta "berhemah" sgt..ada signel xreti guna..pastu main balas dendam plak...

***ligan(bahasa utara na) = kejar


bisik-bisik: pnah jgk kn ligan ngan geng2 mat rempit berkumpulan..aku hon sbb mat rempit tu bawak moto mcm jalan bapak depa punya..salah ka???

2 comments:

  1. eeee...xmalu nya!! laki nk gado dgn pompuan ..
    buat malu ja jadi jantan!! chait!

    ReplyDelete
  2. tu la pasal kan..mcm apa tah...hahahan..ngan pmpuan pn nk gaduh...

    ReplyDelete