Wednesday, March 24, 2010

Tahniah buat Ayuni&Mohd Saiful

Tarikh : 14 Mac 2010 ahad
Tempat : Taman Sentosa, Bukit Beruntung, Selangor

selamat pengantin baru!!!

ekceli cita ni dh lama..masa cuti sekolah aritu..br skrg aku nk wat n3 ni..kawan2 paham kan...knapa & mengapa???hehehe..klah meh aku cita...pengantin pompuan tu kira anak menakan pupu aku la..ni adik bradik blah arwah walit aku..cmna haa nk bgtau..tok wan ayuni tu adik arwah walit aku..n mak dia mestila sepupu aku kan..heheeh..blah arwah walit aku..sepupu aku suma dah berumur sket..kira kami ja yg muda mudi ni...hehehe..perasan..tp betul la..

ayuni n husband br berumur 24 thn..kalo xsilap aku la..kira pasangan muda la..br abih study..kenduri ni aku n mak aku ja pi..abg aku keja..kak milah plak br xcident..time tu jgkla kan.ikut plan asal kak milah mmg ikut skali..tp dh jd mcm tu kan..tangan berbalut..xkn la nk ikut jgk kan..nnti org x tgk pengantin, kak milah plak yg mengalahkan pengantin..hehehe..so tinggallah dia sorg kat umah..

btolak dr umah hari ahad tu pkul 8 n kul 11 dh sampai trus ke umah kenduri..nnti dr sana dh janji ngan kak zainah..so kami tggu dkt umah kenduri ja..sbbnya mak aku plan baik ngan kak zainah aku..b4 tu pi amik kak ipar aku dkt umah dia kat shah alam..pastu trus ke jln tar..mak aku nk cr kain pasang ajk masjid..so yg kenan kain dkt jakel..jenuh jgkla nk mencari yg kenan..geng laki trus balik umah..pas tu trus pi umah abg zaid dkt kelana jaya..

esok dlm pkul 1 lebih kami btolak balik trus png..perjalanan okla..hujan lebat jgk..alhmdulillah selamat sampai pkul 6ptg kat umah..esok aku msk keja mcm biasa..ingatkan nk amik cuti selasa tu...tp pk cm malas ja..sbb isnin tu dh cuti..

bisik-bisik:dh pi kenduri..time ni la nk jmpa dgn adik bradik arwah walit..sbbnya suma duk jauh..n dh dpt tau bln 6 ni ada 2 knduri...huhuhu...1 dkt ampang kot kalo xsilap la..n 1 lg kat putrajaya..so..jmpa lagila bln 6 ni...

No comments:

Post a Comment