Friday, November 13, 2009

Ini Lah Kad Kenduri Abg Aku..

inilah kad kenduri abg aku..(abg aku tau..bkn akunya)heheheheh..insyaAllah doa2kan ya kwn2 suma..yg aku bz sgt minggu lepas pi kl amik kad ni la n trus memanggil area kl..sory ya aku dh cita dulu..pic plak br letak..

kad ni dh siap isi...ni dh kira dh amik suku dh..


ni la isinya..


nama pengantin...jgn tanya knapa ada dua tarikh..hehehe..sepatutnya 1 ja..ni suma abg aku punya keja..jgn pening tau..tgk isi dlm br tau..


ni undangan kad dr blah family aku..


zoom sket tempat majlis kenduri nnti

kepada kwn2 yg dpt kad..jgn lupa dtg ya..5/12/09 sabtu nnti..n kpd yg x dpt kad..kira aku wakil mak aku panggil pakai kad dlm ni la..ikut hati mmgla nak bg suma..tp ni kenduri abg aku..bkn aku..nnti aku plak over lebih..kwn aku ramai dr kwn abg aku...hahahhha..n kad plak terhad..so jemputla dtg ya..jgn lupa..nnti kenduri aku..aku jemput suma kwn2 tau..insyaAllah..(amin..mudah2hn..) alamat suma dh ada kat situ..

bisik-bisik: lebih kurg lagi 3 minggu ja knduri abg aku ni...pasni tertambah2 lg la kebizian aku yg x terhingga kan..ya la..org penting kan..maklumla..n nnti nk dekat knduri br aku nk apply cuti...nasib cuti aku bnyk lagi..yahoo...(aku cuma doakan majlis kenduri nnti bjalan dengan lancar n sempurna...kita mampu merancg..Allah menentukanNya..n sama jgk blah kak ipar aku..risau gak skrgkn musim hujan..umah kak ipar kelantan plak..mudah2an...amin...kwn2 tlg doakan sama tau..

No comments:

Post a Comment