Thursday, April 28, 2011

PRODUK SHAKLEE

salam semua..dh lama xberblog kan..sbbnya bz..mcm biasala musim student exam kan..so xmau cita bnyak..aku nk tlg kak ipar promote produk shaklee ni...bkn aku tau..aku mn kawin g..hehehe..produk shaklee khas untuk ibu2 yg menyusu baby...alkisah kak ipar pn baca pasal produk ni br blog jgk..kak ipaq aku try mmg okla produk shaklee ni..hasilnya tgk anak buah aku..zakwan ikram..skrg dh masuk 5 bulan lebih dh..kak ipaq hanya bg susu badan sahaja..mmg x campur lagi dengan susu tepung lain...mmg membantu menambahkan susu badan..so dah alang2 kak aku mkn n amik produk ni..so kak aku trus jd ahli n baru nk jadi dealer la..so sapa2 yg berminat nk try produk shaklee ni..bleh la cr aku..nnti aku gtau kak ipar aku k...bg ibu2 yg bekerja mmg elok la try produk ni..sbbnya skrg dh banyak dlm blog dok promote produk shaklee ni..harga (RM80.00 = FREE POSTAGE +MAGNET)


pek trial ..ada 4jenis..n free magnet...


ni gabungan ubat td..4 jenis..

alfalfa complex
vita-c
B-complex

vita-lea


bisik-bisik: saya yg berminat bolehla tanya irah k..call pn boleh

No comments:

Post a Comment