Thursday, April 14, 2011

Hari ini dalam sejarah!!!

hari ni dlm sejarah 14 april 2011,kejadian yg xakan aku lupakan sampai bila-bila dalam seumur hidup aku..huhuhu..pagi-pagi mai keja..sdg aku jln elok-elok..pastu nk tegurla feq..n pd masa yg sama kak zana pn ada kat situ..tiba-tiba..huhuhu..kejadian yg xdisangka terjadi dkt situ..depan lif plak..nasibla masa tu xramai org g..apa yg terjadi...hehehe..biarla rahsia..bg aku&sapa-sapa yg dh tau tu..haa..gelak la sampai guling pn..ada aku kisah..kahkahkah..aku pn xlarat gelak..perasaan aku masa tu n lepas ingat balik apa yg terjadi :

MALU

+

LAWAK

+

GELAK SAMPAI GULING

+

KENANGAN MANIS

+

KENANGAN PAHIT

+

MCM2 LA..

+

MMG X AKAN LUPA SAMPAI BILA2...


blk umah cita dekat mak,kak milah ngan kak syikin..apalagi pakat gelak sakanla...


MORAL OF THE STORY:berhati-hatila di jalan raya..haha..xdak kena mengena pun..


bisik-bisik: tima kasih ya pada yg menolong aku pd 'kejadian' tu...jasa kalian akan ku kenang sampai bila2...hihihihi :)

No comments:

Post a Comment