Saturday, June 26, 2010

Hepi Besday to Me !!!

letak pic cik empunya blog n cik empunya besday...heheheh..
kenapa pic ni..aku pn xtau..mcm tgh tggu seseorang ja..jeng..jeng..jeng..

salam smua...alhmdulillah sempat lagi aku bernafas untuk thn ni kan...smpat lagi bersama family tersayang,adik bradik,saudara,kawan2 n orang sekeliling..harap2 tahun depan dan thn akan datang aku berkesempatan mcm ni jgk..syukur sgt2 kepada mu Ya Allah..

harapan aku..
* semoga dipanjangkan umur
* dimurahkan rezeki
* apa yang aku harapkan..moga2 tercapai.
* cepat bertemu jodh..(hehehe) yang penting direstui oleh mak n family..
* diberkati oleh Allah s.w.t dan
* Allah permudahkan segala hal utk aku di dunia dan di akhirat...mudah-mudahan..amin..

bisik-bisik: oklah..arini keja..nk smbg wat keja dulu..pendaftaran pelajar baru..huhuhu..

2 comments:

  1. hAPPY BESDAY IRAH!!! SEMOGA D MURAH KAN REZEKI & D PANJANGKAN USIA.. AMIN..BILA NAK MAKAN NASI MINYAK NI?

    ReplyDelete
  2. thank u linda..amin..mudahan..nasi minyak..hehheh..linda doakan ya ;p

    ReplyDelete