Friday, June 4, 2010

Besday kak milah n mak teh

tarikh : 28/05/2010 (jumaat)
masa : lepas maghrib

tempat : umah tok (kuala mengkuang)


jamuan ni wat minggu lepas..harini br aku smpt nk wat n3..sbbnya b4 ni cr cabel usb camera x jumpa..hihihi..kemas bilik..abih suma simpan..sbb ke 2..bz..bz ..bz..pastu masa tu pc wat hal..suma kak milah n family pakcik yg plan nak wat jamuan ni..so bgtau org lain..kira adik2 beradik ja..yg mana ada ja..mulanya janji kul 5..last janji melayu katakan...pas maghrib jgkla..

(pic ni amik dr sepupu aku...besday mak dia jgk) hihihi
makteh : Puan Sabariah bt Ariffin
x silap 08/05/1961

49 tahun

ucapan : semoga mak teh pnjg umur,dimurahkan rezeki, bahagia bersama family tercinta n menjadi cikgu yang disayangi oleh murid2..amin..


kak milah : zamilah binti zabidi
28/05/1982

28 tahun
ucapan : semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, cepat2 kawin..mak dh bising2 tu..
n ubah la perangai mana yg x patut tu..umur dh semakin meningkatkan..
semoga dapat keja tetap..hehehe


kek ni mak buat..tp icing kek aku n mak aku yg deco..
hehehehe..kacang ja penuh..senang

kek ni plak..kwn kak aku bg..tokei cream puff..
mak cik order cream puff kat dia..so dia hadiah yg ni plak..

makanan utama...ayam panggang,sosej panggang n ikan siakap bakar + nasi goreng..
makanan lain..kentang goreng, kentang bakar, lai chi kang&puding

cream puff mak cik order...

siap ada cabutan btuah lagi tau...heheeheh..yg bestnya hadiah no 1 tu aku yg dapat tau..
kira btuah ni..hahahha..btuah ke???

bisik-bisik: walaupun simple tp best sgt..berkumpul beramai2..

3 comments:

  1. waaa... meriah nya!
    bgs btol ..
    apa hadiah num 1 tuh?

    ReplyDelete
  2. Hang dpt adiah apa irah.. ka seniri balut hehe

    ReplyDelete
  3. amboi...hadiahnya..shower cream..heehh..depa pakat kata..jenuh mandi..heehehe..mcm2 ada..ada susu pekat la,jag,biskut,sabuh basuh pinggan,air soya..mcm2 la..heheheh..

    ReplyDelete