Wednesday, May 19, 2010

Kursus BTN

kelmarin lebih kurang pkul 11 lebih...pn wawa bgtau kat aku..aku dpt surat kn pi btn..hu....sebenarnya dh lama aku tggu surat tu..apa yg aku rasa sekarang ni....suka ataupn x suka...wargh....yg suka sbb selama ni aku dok tggu ja bila la nama aku nk naik kan...lagi plak katanya geng-geng yg dpt tetap sekali ngan aku...nama kami kononnya tertinggai la..termiss..so akhirnya dpt jgk kan..wlupn dh 3thn lebih..huhhu...

yg x bestnya plak..time tu la..aku kn 03-07 june dekat kulim...xsilap 05/06 tu anak menakan aku nk tunang...huhuhuhu...soryla dilah..mak lang xleh tgk la nnti majlis pertunangan tu..msti meriah kan..mesti kak n abg kl suma balik..berkumpul ramai2..so nak wat cmna kan..xkan la aku nk tangguh dulu..maunya pasni lmbt lagi..susahlah...

nk kena cari baju putih n kain hitam,kasut hitam..wah..dh terbayang2 dh..mcm budak sekolah..hehehe

2 comments:

  1. terkejut jgk dgr irah crita psl kes BTN ni ..
    jenuh la hampa kena tadah tlinga dgn tgkt 9 ..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. tu la..dlm jadi kes lain dh..huhuhu..apa2 pn..harap2 suma okla..

    ReplyDelete