Thursday, December 16, 2010

Sukan Staf UiTM 2010

Sukan Staf UiTM 2010
Tempat : UiTM Malaysia , Shah Alam
Tarikh : 19-25 November 2010


cita dh lama basi kan..tp still nk tempek jgk dkt blog aku ni..sapa nk baca sila baca ok..xmau sudah..heheh...xpayahla nk cita pnjg tgk jelah pic yg aku tempek ni..mcm biasa aku main game boling..mmg xpandai pon kan..sbb xdak org punya pasai..aku balasah ja..n last minit aku join game netball sbb xcukup org jgk..kali ni sukan staf tumpang sukan karisma..sukan student..so sbb tu lah xbnyk sgt sukan staf...cuma yg ada game netball,futsal,boling,sepak takraw n badminton..kalo xsilap la..game student mmg banyakla..


nana,fiq,aku n sue...masa nk tggu masuk perbarisan utk majlis perasmian
dgn sepanduk pulau pinang


kak yah,aku n kak senah (nama glamour utk sukan) :P
posing ja..time ni xsilap vc tgh bagi ucapan...huhuhu

dapat nombor utk main game boling keesokan harinya..

pengarah kampus bagi cenderahati kepada YM tuanku mahkota pahang..
replika feri pulau pinang la..penang mari...

team netball uitm pulau pinang

tunggu bas nk p training boling @ merangkap cuci mata dekat sunway piramid

kalo bab posing..ada kamera jadila :P

team boling uitm pulau pinang

jadi pasukan sorak utk team futsal..
game dekat arena sport klang..

tahniah kepada team netball uitm pulau pinang kerana dapat pingat emas...utk staf itu ja pingat yg dapat..xsilap sukan karisma ada jgk pingat perak dan gangsa...cuba lagi utk tahun depan ya...hehehe..

pas sukan aku join rombongan pewani ke melaka,johor n singapore..iaitu 25-28 november 2010..kira aku xbalik umah dh lepas sukan tu..25 tu suruh adik dan hantar aku n maz ke uitm melaka..sesat jgkla kami nk cari uitm melaka kampus bandaraya..lain yg cari lain yg jumpa..uitm lendu, alor gajah plak yg kami jumpa..

lagi kesian sebab adik aku n awek dia balik kerja trus hantar kami..sampai uitm melaka pn dh pkul 11 lebih..kesian kan..letih mmg letihla..nk patah balik kl lagi..perut pn dh lapar kan...bkn org lainkan..kakak dia jgk kan...hehehe..

bisik-bisik: pas ni tggu plak n3 di singapore..x bnyk sgt pon..nntila aku story ya..kpd kak senah..bila nk dpt pic singapore ni???

No comments:

Post a Comment