Wednesday, July 14, 2010

Time to study


tajuk mcm aku ni dh jadi student kan...jd student untuk 2 hari ja..hehehe..walhal aku exam PTK..bagi sapa2 yg xtau apa tu PTK..sila cari sendiri ya :P..first time plak tu nk amik PTK..so jumaat lepas aku dh pnjm buku2 yg patut dibaca dr kak yah..pnjm dari fakulti kimia punya..kalo nk pnjm dr library jgn harapla..ada org lagi cepat dr aku..heheh..biasala...mak aku suka kata ayat ni..(nk berak..baru nk korek lubang) heheheh..paham kot no..

mak aku siap tanya..awat bnyk buku sgt..sambung belajar ka..heheheh..mak aku ni..lg jauh dia berimaginasi..ka perli aku..hahahaha..anak dia ni rajin sgt ka??? so apalagi aku tgk,selak n baca apa yg patut..wat nota sket..exam 2 hari:
1) 14 julai 2010 (rabu) - 9.00 - 10.00 pagi - generik (umum)
2) 15 julai 2010 (khamis) - 9.00 - 10.00 pagi - fungsional (khusus) pasal jawatan sndiri

bisik-bisik: yg arininya dh lepas..esok plak..tgk mcmana soalan tu..soalan hari ni..fuh..malas la nk cita..rehdo jelah..harap2 semua okla..doakan utk aku ya kawan2...

No comments:

Post a Comment