Thursday, February 11, 2010

Meracun???

heheh..wah tajuk..bc elok2 tau..bkn racun diri ya..aktiviti aku meracun dusun la..hehehehe..exctually aktiviti ni aku wat dlm 3 minggu lepas..heheheh..dh lama..arini br terasa nk update kat blog..aku,abg n mak pi dusun yg kat sg kecil.kira kat area bkt panchor, jawi..dulu ada org yg jaga dusun ni..last dh diberhentikan sbbnya keja x buat..duit mau plak..hehehe..so apa lagi dh xdak org jaga..kami 1 family la kn jaga..so kn la buat apa yg patut..xkan nk biar semak cm tu ka..nnti xpasai bnyk plak sarang ular ka apa ka..lg susah..

b4 ni abg aku ja yg pi sorang2..last aku offer diri nk tlg..heehhe..rajin x..kesian plak kan kat abg aku...n bilala nk habih..so keja dibahagikan..abg aku mesin rumput..aku plak disebabkan xpandai nk guna mesin tu..so kn la meracun rumput n semak2 tu..b4 ni pn aku dgn buat..itu cita thn lepas la..aku wat ngan adik dan aku..fuh..cmna aku wat keja..tuhan saja yg tau..berat tau..maklumla aku ni pompuan..bnyk mana sgt akunya kerahan tenaga ni..heheheh

nk racun knla pakai mask nk tutup mulut n hidung..punyala cari mask yg H1N1 aritu..xjmpa jgk..last apalagi..guna ja tuala..belasah ja..demi keselamatan diri..kn berjaga2 b4 tkena kan..

kasut boot..xpn kasut pua chukang yg aku guna..ni pn keselamatan jgk..semak dh tebalkan..nk meredah msk..n elakkan diri drp pacat..hahhaha..tp pacat still nk jgk isap darah kaki aku..maklumla darah manis kan..hahhahaha...gila

bnda utama yg digunakan..tong racun..berat ooo..maunya kat brp kilo ni..aku galas cm beg sekolah..tu pn mak aku kn tlg..tidak xmampu aku nk mengalasnya..sampai x terjalan..hehheh..aku kan wanita gagah...hahaha..perasan..

yg botol minyak msk tu..jgn silap..bkn minyak msk tau..abg aku buh minyak mesin rumput..n yg blakang kaler biru tu..tu lah racun yg aku guna untuk menghapuskan semak2 samun..hehehe..

bisik-bisik:sesekali berbakti pd tanah apa salahnya kan..hahhah..apa kn mengenakan ayat ni..silap la..ok jgk..dpt gak kuarkan peluhku ini..n pastu akibatnya jrg nk buat keja cmni..kaki aku melecet akibat drp pakai kasut pua chukang tu..sakit boleh tahan la..kasut tu besar sgt..lain kali kn pakai stokin..heheh..ada ka org pakai stokin bila pakai kasut tu..hahahhah..blasah ja..

No comments:

Post a Comment